آخرین اخبار

چرا پورتو لایق قهرمانی در پرتغال بود؟ / طارمی یکی از ۳ ستون تیم نام گرفت

رسانه پرتغالی به تمجید از طارمی پرداخت و او را ستون این تیم دانست.

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 321

به گزارش خبرگزاری فارس، شنبه شب گذشته پورتو با پیروزی مقابل بنفیکا در لحظات پایانی توانست سی‌امین قهرمانی خود در لیگ پرتغال را در خاک دشمن بدست آورد و پس از ۲ سال دوباره فاتح این رقابت شود.

رسانه مشهور maisfutebol گزارشی در خصوص قهرمانی پورتو نوشت و از بازیکنانی چون مهدی طارمی تمجید کرد.

برونو آندراده، خبرنگار maisfutebol گزارش خود را با تیتر «حقیقت ۲ سانتی‌متر» آغاز کرد و نوشت: ۲ سانتی‌متر، تنها ۲ سانتی‌متر باعث شد تا ضربه زیبای داورنی نونز به گل بدل نشود و بنفیکا به برتری دست نیابد. پورتو در خاک لیسبون و ورزشگاه بنفیکا به برتری رسید تا قهرمانی را مقابل آنها جشن بگیرد.

رسانه پرتغالی ادامه داد: قهرمان پرتغال به بهترین، متعادل‌ترین و باثبات‌ترین تیم این فصل رسید. تیمی که با آمارش همه چیز را توضیح خواهد داد.

این تیم ۶ امتیاز با اسپورتینگ و ۱۷ امتیاز با بنفیکا فاصله دارد. با ۸۴ گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد و با ۲۲ گل خورده بهترین خط دفاع را به ثبت رسانده است.

در این مسابقات ۳۰ بازیکن از ترکیب پورتو در میدان حضور داشتند که می‌توان به ۵ بازیکن مهم اشاره کرد: دیگو کاستا، ژائو ماریو، ویتینا، فابیو ویرا و فرانسیسکو کونسیسائو

پورتو البته در ۳ قسمت از زمین، ۳ ستون داشت. ستون‌های تیم په په در دفاع، اوتاویو در میانه و طارمی در خط تهاجمی بودند.

در نیمه اول مسابقات، لوئیز دیاز عالی کار کرد و در زمستان به لیورپول رسید. با رفتن او تعادل تیم به هم نخورد.

پورتو در مسابقاتی قهرمان‌های گمنام مثل زایدو را به دنیا معرفی کرد و بالاتر از هر چیزی یک مربی پرتغالی از دل پورتو زاییده شد. شخصی به نام سرخیو کونسیسائو!

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =